Thursday 27 October 2011

Helo, dunia!

Phew~!

Alhamdulillah, sekarang Izzah Huzaira sudah ada blog sendiri! (^_______^)

Rasanya sungguh hebat, seperti mendapat hadiah hari jadi yang tidak disangka-sangka, pada tarikh bukan hari jadi kita yang sebenar.

Baiklah.

Siapalah sebenarnya Izzah Huzaira ini? Tidak pernah dengar pun namanya?

Tidak mengapa, saya faham dilema itu. (u___________u)

Saya penulis yang menulis buku-buku untuk perempuan. Dari buku untuk kanak-kanak, sehinggalah buku untuk dewasa. Semuanya buku-buku untuk perempuan.

Karya pertama saya ialah Pengembaraan Empat Puteri yang diterbitkan oleh PTS One Sdn Bhd.

Apa? Terbitan PTS One? Hebatnya!

Sudah tentu! (^____________^)b

Sekarang saya sedang menulis buku kedua, novel untuk kakak-kakak yang sedang belajar di institusi pengajian tinggi. Judulnya, Cik T _ _ _ _. Boleh teka?

Ceritanya berkenaan seorang mahasiswi tahun akhir bernama Tasha Taha... atau Tasha Tahir? (nama ini belum ada keputusan akhir lagi....) Dia seorang yang pintar, gorgeous seperti Ivanka Trump...

Kredit foto:  Examiner.com
... tetapi ada sikap hidung tinggi. Walaupun begitu, dia seorang yang berhati mulia. Tasha sering memberi bantuan secara diam-diam kepada ramai orang yang memerlukan.

Oh, sekarang saya sedang bersiap-siap untuk acara Riang Ria Bersama Puteri-Puteri PTS di Festival Buku Kanak-Kanak Kuala Lumpur.



Adik-adik boleh temui puteri-puteri dari buku Pengembaraan Empat Puteri dan Kisah Si Puteri pada 29 Oktober jam 10.30 pagi di Perpustakaan Kuala Lumpur (sebelah Dataran Merdeka). Mintalah ibu bapa adik-adik tolong daftarkan nama ke ptsone@pts.com.my.

Pada sebelah petangnya, kami akan berarak pula ke Gombak, bagi menyertai Pesta Buku AinMaisarah.



Jumpa di sana! \(^____________________^)/

No comments:

Post a Comment